JAK SI PŘIPRAVIT VYVÁŽENÝ ZELENINOVÝ SALÁT

1. 10. 2020

Jsou mezi námi takoví, kteří dokážou sníst na oběd či večeři pouze zeleninu a nic víc k tomu. Je třeba si uvědomit, že zelenina z 90 % i více voda v závislosti na druhu. Lidskému tělu tudíž dodá jen minimální množství energie, které pro posílení na druhou polovinu dne nebo zotavení po večerním tréninku opravdu nestačí.

Zeleninový salát ­je vhodné přidávat ke každému slanému pokrmu nebo jej jíst jako druhou večeři či dopolední svačinu. Nicméně jen zelenina nestačí. Aby byl salát dostatečně výživný, je důležité jej obohatit o všechny makroživiny, tedy bílkoviny, sacharidy i tuky. Pro zpestření není špatné do salátu přidat také trochu ovoce.

POZOR: Přidáte-li však majonézovou zálivku, větší množství smetany, nebo ogrilujete-li či osmažíte zeleninu na oleji, energetická hodnota zeleninového salátu se zvýší.


Akce a novinky

19. 1. 2022

Kurzy SM Systém

Bolí vás záda, máte sedavou práci nebo chcete předejít poruchám velkých kloubů a mít plně funkční tělo zpevněné od středu? SM Systém je právě pro vás!
Od 14. 2. 2022 otevíráme 2 nové kurzy: pondělí 18:15 a čtvrtek 18:15. 
4. 1. 2022

Nové kurzy Pilates

Otevíráme dva nové kurzy Pilates: pro začátečníky a pro mírně pokročilé. Lekce se konají vždy 1x týdně po dobu 12 týdnů. Začínáme 18. a 20. 1. 2022! Více informací naleznete v příspěvku. 

2. 1. 2022

Podmínky vstupu COVID-19 od 22. 11. 2021

Od pondělí 22. 11. dochází ke zpřísnění podmínek vstupu do provozoven služeb včetně fitness center. Více v příspěvku.

1. 1. 2022

Ohlédnutí za silvestrovskými speciály

Konec roku 2021 a závěrečné prodloužené lekce ve všech 4 sálech skupinových aktivit. Přejeme Vám v novém roce 2022 hodně síly, splnění stanovených cílů a hlavně pevné zdraví. Foto v příspěvku.

Nepřehlédněte