• Skupinová cvičení

    Prostorný zrcadlový sál o velikosti více jak 70 m2 nabízí lekce body & mind power yogy, total body a core trainingu, kruhového tréninku a taneční lekce zumby a latino fitness.

Total body training

Total Body Training je skupinové cvičení pod dohledem lektora, které spočívá v provádění cviků nejen s vlastní vahou těla, ale i za využití nejrůznějších pomůcek v rychlém sledu za sebou. Cvičení je rozděleno do několika oprakujících se bloků. Jednotlivé cviky jsou zaměřeny na kooperaci hlavních problematických svalovách partií, jde tedy tak o efektivní trénink sloužící k redukci tělesné hmotnosti, zpevnění a tvarování těla a posílení fyzické kondice a vytrvalosti. Skupinové cvičení funguje navíc jako významný motivační efekt.

a_198

Core training

Je novinka v oblasti fitness, jedná se o tělesné cvičení zaměřené především na posílení středu těla tj. břicha a zádových svalů. Tento typ cvičení si vyžádala dnešní  rychlá a uspěchaná doba  a sedavý způsob života. Jedná se o velmi dynamické cvičení s možností použití náčiní, které je velkým přínosem pro lidské tělo. Hlavní pozornost je věnována oblasti břicha, ale také komplexnímu posílení a současně protažení celého těla.

Core Training se zaměřuje také na hluboký stabilizační systém. Jedná se o svaly uložené ve spodních vrstvách okolo páteře, svaly pánevního dna a vnitřní vrstvy břišních svalů. Celý komplex těchto svalů je jakýmsi „nosným systémem” celého těla. Pokud máte tyto svaly správně posílené, nemusíte se obávat např. bolestí zad.

a_190

Kruhový trénink

Kruhový trénink je vynikající způsob, jak získat svalovou sílu a zároveň vytrvalost, je výborný pro spalování tuků ze všech tělesných partií i k budování hmoty. Díky tomu je tato tréninková metoda vhodná jako zpestření monotónního programu pro všechny.

Každá lekce se skládá ze tří částí

  • Kardio část- kdy dochází k zahřátí svalů
  • Posilovací část- ta je zaměřena na posílení a formování problematických partii
  • Protažení – závěrečná část, věnovaná protažení jednotlivých svalových skupin

Při lekci je využíváno různého nářádí a náčiní ( švihadlo, činky, medicimbaly aj). cvičí se na stanovištích v časových úsecích ( 30 sec. – 2 min.).  Každá lekce je koncipovaná tak, aby se posílily ochablé  svaly a zformovaly se problematické partie jako je bříško, zadeček, stehna, ruce, prsní svalstvo.

Lekce je určena pro všechny, které nebaví klasické posilování v posilovně a pro ty, kterým vyhovuje spojení kardio tréninku s posilováním problematických partií.

020

Rezervace

+420 608 70 80 99


Akce a novinky

9. 9. 2017

Rozdělení jednotlivých lekcí H.E.A.T. programu

Pro snadnější výběr pro Vás máme popis jednotlivých lekcí, které v rozpisu cvičení nabízíme.

31. 8. 2017

Rozpis lekcí platný od pondělí 4. září

Rozpis lekcí pro měsíc září. Přidáváme Spinning i H.E.A.T.