• Aerobní cvičení

    Aerobní cvičení je výborné na redukci váhy, zvyšuje celkovou fyzickou kondici a pomáhá komplexně tvarovat celé tělo. Navíc vám cvičení vyplaví velké množství endorfinů, které vám zajistí psychickou pohodu a zbaví vás stresu.

 

Cvičení můžeme nazývat aerobním za předpokladu, že organismus pracuje při určité intenzitě – tepové frekvenci, ve které dokáže jako zdroj energie zpracovat tuky. Zároveň cvičení dostává prostřednictvím krve dostatečné množství kyslíku. Tělo pracuje v aerobní zóně při 60 – 80 % maximální tepové TF. Neopomenutelným plusem aerobního cvičení je, že se při něm uvolňují endorfiny. „Hormony dobré nálady“ – látky, které pomáhají tlumit bolest. Uvolňují se z hypofýzy hlavně při zvýšené fyzické aerobní zátěži. Pomáhají lépe snášet velké zatížení organismu – zmírňují bolest a oddalují únavu.

Vliv cvičení na zdraví

  • cvičením se zvyšuje srdeční tepový objem
  • při cvičení má srdeční sval nižší spotřebu kyslíku – pracuje ekonomičtěji
  • cvičení snižuje průměrnou tepovou frekvenci a při zátěži se TF zvyšuje pomaleji
  • cvičení zvětšuje počet červených krvinek, krevního barviva, prostě celkového množství krve
  • cvičením se zlepšuje dýchání a práce jednotlivých svalových vláken
  • cvičení u starší generace zpomaluje úbytek svalové hmoty
  • cvičením se zmenšuje množství podkožního tuku

Rezervace

+420 608 70 80 99


Akce a novinky

9. 9. 2017

Rozdělení jednotlivých lekcí H.E.A.T. programu

Pro snadnější výběr pro Vás máme popis jednotlivých lekcí, které v rozpisu cvičení nabízíme.

31. 8. 2017

Rozpis lekcí platný od pondělí 4. září

Rozpis lekcí pro měsíc září. Přidáváme Spinning i H.E.A.T.